Heute schon gelacht?
RE: Heute schon gelacht?
Beitrag #91
Treffen sich eine Putzfrau und eine Mörderin. Sagt die Putzfrau: "Bei mir ist der Dreck zwar leider nicht weg, aber zumindest schön verteilt." Darauf die Mörderin: "Bei mir auch, nachdem ich meinen Mann erschlagen und zerstückelt habe."

---

Der Vater kommt nach Hause und hört ein Stöhnen aus dem Zimmer der Tochter. Er öffnet besorgt die Tür einen Spalt und muss mitansehen, wie sich die Tochter mit einer Banane selbstbefriedigt. Am nächsten Morgen bindet der Vater eine Schnur um die Banane und zieht sie quer durch die Wohnung. Als die Tochter daraufhin einen hoch roten Kopf bekommt, will die Mutter wissen, was das zu bedeuten hat. Der Vater antwortet: "Ach, ich zeige nur meinem Schwiegersohn die Wohnung".

---

Bei meinen finanziellen Möglichkeiten kann ich mir keine großen Sprünge mehr leisten. Höchstens von einer Klippe.

---

Er: "Wenn du meine Frau wärst, würde ich deinen Kaffee vergiften!" Sie: "Wenn du mein Mann wärst, würde ich ihn trinken!"
»Wenn du dich mit den Hormonen einlässt, verändern sich nicht die Hormone. Die Hormone verändern dich!«
Abgewandeltes Zitat aus dem Film „8mm“

»Ich hoffe wir bleiben weiter Freunde, denn zum Schluss bleibt uns doch nur Vertrauen, Freundschaft, Ehre. Ohne diese Dinge wären wir doch sonst nur Bestien.«
Johnny Tapia im Film „Bad Boys II“
WWW
Zitat

RE: Heute schon gelacht?
Beitrag #92
Man kann auch mit Artikel 13 noch sehr viel Spaß beim Lernen haben! Rolling



Salmei, Dalmei, Adomei!
Zitat

RE: Heute schon gelacht?
Beitrag #93
Top! Neu! Der (etwas andere) aktuelle Wahl-O-Mat 2019!  (Bitte nur ausfüllen, wenn es euch WIRKLICH ernst ist!)  Big Grin
Salmei, Dalmei, Adomei!
Zitat

RE: Heute schon gelacht?
Beitrag #94
Hihi... Big Grin



Salmei, Dalmei, Adomei!
Zitat

RE: Heute schon gelacht?
Beitrag #95
[Bild: 905fcdb9d5c3c8a7718f8eb2fc8af5c96556.jpg]
"Wer die psychiatrische Sprache beherrscht, der kann grenzenlos jeden Schwachsinn formulieren und ihn in das Gewand des Akademischen stecken." Dr. Gert Postel

 Ich bin zwar F12.1 , aber deswegen trotzdem nicht ganz dicht. Daydream 
Zitat

RE: Heute schon gelacht?
Beitrag #96
#binkurzshreddern

[Bild: lvuowWD.jpg]
»Wenn du dich mit den Hormonen einlässt, verändern sich nicht die Hormone. Die Hormone verändern dich!«
Abgewandeltes Zitat aus dem Film „8mm“

»Ich hoffe wir bleiben weiter Freunde, denn zum Schluss bleibt uns doch nur Vertrauen, Freundschaft, Ehre. Ohne diese Dinge wären wir doch sonst nur Bestien.«
Johnny Tapia im Film „Bad Boys II“
WWW
Zitat

RE: Heute schon gelacht?
Beitrag #97
Das streng vertrauliche 4-Augen-Gespräch zwischen Heinz-Christian Strache und Sebastian Kurz nach interner Vorführung des Ibiza-Videos im Bundeskanzleramt:


Basti: „Du HC des g’foit ma oba goa nid, wos du do scho wieda aufg’fiaht host. Des ko so ned weida gehn!“

HC: „Hearst Oida, mir woan do eh nua vui fett und wuitn hoit die Russin pudan, do is jo nix dabei find i …“

Basti: „Na eh ned, owa wos du dera ois g’sogt und vasprochn host, des woa ned so guad!“

HC: „A geh Basti, du kennst mi do eh, i hob des jo ois ned so g’moat, i woa bei meine Woikämpf a owei stockzua und hob lauda Bledsinn gredt und schau da o wia vü Stimman i griagt hob! Glab ma, des mocht desmoi a nix, des check’n die Deppn de wos uns weitahin wöhn eh ned!“

Basti: „Des is oba wos ondas, im Woikompf hob i olle a glei vaoascht und i find des a fui geil dass’d oan auf braunan Lumpi mochst, deshoib hob i de Foab von da ÖVP a g’ändat. Nua hob i nia vasuacht, Östarreich an irgend a Russin zan vascherbln!“

HC: „Jo mei, wos sui i mochn, de woa sowos von schoaf, do hob i hoid neama g’wisst, wos i sog. Mah, i griag eh hiaz scho a wieda an Steifn wonn i nua an de denk!“

Basti: „Woaßt, wonn i oiwei an Steifn kriag?“

HC: „Na?“

Basti: „Wonn i dei Philippa siach! Mah oida, der hätt i’s so gern amoi uandlich besorgt!“

HC: „Bist deppat?! Oida, Finga weg, de Frau g’heart mir!“

Basti: „Jo du host onscheinand eh scho gnuag vo ihr, sunst datst ned auf Ibiza mit an Vuirausch umadumhuarn!“

HC: „Des stimmt jo goa ned! Und wer vo uns zwoa wü do hiaz fremdfickn, ha?“

Basti: „I moch da an Vorschlog: I dearf dei Philippa nogln und vo mia aus deaf sie a vui o’gsoffn sei, dass es ned checkt dass i bin, des is ma wuascht – und dafia druck i nuamoi beide Augn zua und mir sog’n oafoch beide, des Video is g’faked. Deal?“

HC: „Na, tuat ma load owa des geht z’weit, des konnst vagessn. I spendier da dafia owa gern wieda a poa Rundn in mein Privat-Puff wia letzt’s Moi noch’n Rattengedicht, des hot da do eh so taugt, oda?“

Basti: „Na, so billig kummst ma desmoi ned davon! Deine o’gsoffanan stinkatn Weiba hängan ma scho zum Hois aussa! Entweder dearf i dei Philippa pudan oder du dearfst heit nu dei gonzes Kramuri aus dein Büro aussiraman! Host mi?“

HC: „Des werd’n ma nu segn, ohne mich bist eh nix, Klana! Bist in Woahrheit eh gla neidisch, weil i di domois ned mitgnumma hob noch Ibiza, hahaha!“

Basti: „Basst, donn fick i di jetzt, baba!“


Sebastian Kurz betritt den mit Reportern und Kameraleuten gefüllten Saal und eröffnet mit den Worten: „Genug ist genug.“
»Wenn du dich mit den Hormonen einlässt, verändern sich nicht die Hormone. Die Hormone verändern dich!«
Abgewandeltes Zitat aus dem Film „8mm“

»Ich hoffe wir bleiben weiter Freunde, denn zum Schluss bleibt uns doch nur Vertrauen, Freundschaft, Ehre. Ohne diese Dinge wären wir doch sonst nur Bestien.«
Johnny Tapia im Film „Bad Boys II“
WWW
Zitat

RE: Heute schon gelacht?
Beitrag #98
Der Beweis, dass nur Wichser ehrliche Menschen sind:

[Bild: aNOLdT9.jpg]

Sie können wahrscheinlich auch gar nicht anders, weil das ganze Blut vom Hirn in den Schwanz geflossen ist^^
»Wenn du dich mit den Hormonen einlässt, verändern sich nicht die Hormone. Die Hormone verändern dich!«
Abgewandeltes Zitat aus dem Film „8mm“

»Ich hoffe wir bleiben weiter Freunde, denn zum Schluss bleibt uns doch nur Vertrauen, Freundschaft, Ehre. Ohne diese Dinge wären wir doch sonst nur Bestien.«
Johnny Tapia im Film „Bad Boys II“
WWW
Zitat



Gehe zu: